INFORMACJE O DESIGNACH

Nie odpisuję już na maile z prośbami o design, ponieważ nie wykonuję designów! Chciałam napisać to tutaj, żeby wszyscy, którzy odwiedzają bloga o tym wiedzieli.
--------------------------------------------------
Nie wiem, co będzie dalej z tą stronką, ponieważ nie wiem, jakie kody mam tutaj udostępniać. Problem jest także to, że nie znam wszystkich kodów. Dostałam kiedyś maila z prośbą o zrobienie poradnika jak zrobić taki design jak ma Lucy. Ale jest problem - skąd mam wiedzieć jakich kodów użyła jej designerka? Jeżeli znajdę jakiś ciekawy temat/kod/instrukcję to możecie liczyć na to, że to tutaj wstawię.
--------------------------------------------------
Jeżeli chcielibyście zobaczyć na blogu jakiś długo wyszukiwany kod albo instrukcję do czegoś piszcie na 1napiszdomniekochanie@gmail.com 
Jeżeli nie będę znała takiego kodu/wiedziała jak takie coś zrobić, to po prostu odpiszę Wam, że nie jestem w stanie pomóc. Jestem tylko człowiekiem, a nie maszyną produkującą kody i instrukcje, więc musicie zrozumieć moją niewiedzę.

Pozdrawiam

P.S. Nie martwcie się, jeżeli nie odpiszę na maila nawet ponad tydzień - po prostu rzadko sprawdzam skrzynkę mailową.