PRZEPROSINY / UAKTUALNIENIA / FAQ

O matko, jak mnie dawno nie było na tym blogu... Od zeszłego roku. Chciałabym Was bardzo przeprosić, że nie zaglądałam tutaj ani nie odpisywałam na Wasze maile. Dzisiaj jest 26.07.2015 i gdy weszłam na maila zobaczyłam tam pełno nieodczytanych wiadomości, prawie sprzed roku. Po prostu skończyłam już z "takim" blogowaniem i nie wchodziłam tutaj. We wrześniu 2014 rozpoczęłam szkołę średnią, co było związane z dużą ilością stresów, ale też i starań. Nie miałam czasu na tworzenie tego, jak i swojego drugiego bloga. Właśnie jakoś we wrześniu 2014 mój blog lifestyle (mint-shirt) został zamknięty i jest zamknięty do dzisiaj. Nawet sama zbytnio go nie przeglądam. 

Jednak to nie koniec mojej internetowej działalności. Jakiś czas temu założyłam bloga fotograficznego, na którym w mniejszych lub większych odstępach czasowych dodaję wykonywane przez siebie zdjęcia. Teraz, w ramach rekompensaty za niepisanie tutaj i nieprzeczytane maile, podam Wam swoje linki/loginy do różnych społeczności, gdzie będziecie mogli mnie trochę poobserwować i skontaktować się ze mną. Jeżeli jeszcze w ogóle ktoś tego chce..
BLOG FOTOGRAFICZNY: unnaturalmess.blogspot.com
ASK.FM: ask.fm/victoriamatys
SNAPCHAT: matyska98
INSTAGRAM: instagram.com/wiktoriamatys
AKTUALNIE UŻYWANY I CZĘSTO SPRAWDZANY ADRES E-MAIL: kokarda1206@gmail.com

Na koniec posta, myślałam nad FAQ, jak widnieje w tytule posta, ale czy to w ogóle ma jakiś sens? W FAQ będzie chyba tylko jedno pytanie i jedna odpowiedź:
- Wykonujesz design bloga / wykonasz mi design bloga?
- Niestety nie.
Designy wykonuję tylko i wyłącznie mojej przyjaciółce (lub innym bliższym znajomym, jeśli są w takowej potrzebie) i nic z tego nie mam. Lubię to robić, ale niestety nie dla obcych. 

Bardzo dziękuję, jeśli ktokolwiek przeczytał tego posta. Jeszcze raz przepraszam i zapraszam do wszelkich form kontaktu. Tym razem na pewno odpowiem.